Wednesday, 5 June 2013

HANTAR ANGAH KE MOTIVASI ALIHAN PELAJAR (MAP)

Kursus ni Motivasi untuk para pelajar, anjuran Dr Tengku Asmadi

Rupa orang yang kena hantar kursus motivasi
Kursus ni, lepas hantar ibu bapa dah tak boleh join sekaki, pendaftaran pun anak kena buat sendiri, bagus untuk kendiri...mak bapak terus jer angkat kaki...
Antara pengiring untuk menjemput dipenghujung hari pertama kursus..
Yang paling saya suka pasal MPC Bandar Baru UDA, JB ni adalah...
Taman Tema Mini nya...tapi ikan keli besar dah takde,
mungkin dah selamat jadi hidangan asam pedas kot
Pandangan sisi...
Ikannya semua besar-besar dan jinak, letak jer tangan kat permukaan air, ikan tu akan datang dekat ingatkan kita nak bagi makan..
Geram tengok banyak ikan besar-besar kat sini
Tu dia banyaknye ikan..

Rasa macam kena terapi ikan pulak bila ke sini..
Ni upacara makan terakhir kursus sebelum majlis penutup
Mukadimah acara penutup
Majlis penutup, bersemangat semua dengan azam memasing...
Dr Tengku Asmadi tengah berucap..
 

Akhir kata semoga semua pelajar akan mendapat manfaat, banyak ibu bapa dah melabur. Untuk kursus ni jer RM300 yuran dia. Mudah-mudahan semuanya berjaya di dunia & akhirat. Dan semua menjadi insan yang berguna, AMIN.


NR, 02 Jun 2013

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Post a Comment